פרטי הקורס

פרטי הקורס

איכות / מצוינות / שיפור השירות וניהולו - קורס ארוך

קורס: איכות / מצוינות / שיפור השירות וניהולו - קורס ארוך

מספר קורס 16177 מספר מקומות פנויים בכיתה: 13

פתיחה: 05/05/19
סיום: 01/08/19
ימים:
א' 17:00-20:15
ד' 17:00-20:15
25 מפגשים, 100 שעות

איכות / מצוינות / שיפור השירות וניהולו - קורס ארוך

השירות הוא חלק חשוב בשגרת העבודה ומרכיב מרכזי בארגון, באופן שקובע לעיתים קרובות את הצלחת הארגון ויכולתו להתמודד עם אתגרים. תכנית הקורס עוסקת בהכרת ערך איכות השירות כחלק מתרבות ארגונית ובהקניית מיומנויות לשיפור השירות והפיכתו כמנוף לקידום מכירות. מטרות הקורס: - העמקת תודעת השירות ליצירת שביעות רצון הלקוחות - הרחבת מיומנויות השירות לטיפול יעיל במצבי שירות מורכבים - הרחבת מיומנויות ודפוסי התנהגות העוסקים בתחום במגעים עם לקוחות פנימיים ו/או חיצוניים

תוכנית הלימוד

מיקום הקורס

Loading...