פרטי הקורס
קורס: קורס איכות / מצוינות / שיפור השירות וניהולו - ארוך
מספר קורס 22269 מספר מקומות פנויים בכיתה: 11
פתיחה: | 08/01/25 | ||||
ימים: |
|
||||
25 מפגשים, 100 שעות | |||||
עלות: | 380 ₪ |
קורס איכות / מצוינות / שיפור השירות וניהולו - ארוך
השירות הוא חלק חשוב בשגרת העבודה ומרכיב מרכזי בארגון, באופן שקובע לעיתים קרובות את הצלחת הארגון ויכולתו להתמודד עם אתגרים. תכנית הקורס עוסקת בהכרת ערך איכות השירות כחלק מתרבות ארגונית ובהקניית מיומנויות לשיפור השירות והפיכתו כמנוף לקידום מכירות. מטרות הקורס: - העמקת תודעת השירות ליצירת שביעות רצון הלקוחות - הרחבת מיומנויות השירות לטיפול יעיל במצבי שירות מורכבים - הרחבת מיומנויות ודפוסי התנהגות העוסקים בתחום במגעים עם לקוחות פנימיים ו/או חיצוניים