פרטי הקורס
קורס: קורס איכות מצוינות שיפור השירות וניהולו
מספר קורס 21716 מספר מקומות פנויים בכיתה: 23
פתיחה: | 05/12/24 | ||
ימים: |
|
||
10 מפגשים, 40 שעות | |||
עלות: | 152 ₪ |
קורס איכות מצוינות שיפור השירות וניהולו
השירות הוא חלק חשוב בשגרת העבודה ומרכיב מרכזי בארגון, באופן שקובע לעיתים קרובות את הצלחת הארגון ויכולתו להתמודד עם אתגרים. תכנית הקורס עוסקת בהכרת ערך איכות השירות כחלק מתרבות ארגונית ובהקניית מיומניות לשיפור השירות כמנוף לקידום מכירות. מטרות הקורס: -העמקת תודעת השירות ליצירת שביעות רצון הלקוחות -הרחבת מיומניות השירות לטיפול יעיל במצבי שירות מורכבים - הרחבת מיומניות ודפוסי התנהגות העוסקים בצחום במגעים עם לקוחות פנימיים או חיצוניים.